Tuesday, 23/8/2016 | 9:00 UTC+8
  • Parit Buntar, Lokasi Memancing Udang Galah

    Parit Buntar, lokasi memancing udang galah Sungai Kerian. Kalau anda seorang kaki pancing udang galah, saya fikir tentu anda sudah sedia maklum bahawa Sungai Kerian merupakan antara sungai di Malaysia yang mewah dengan udang galah. Berdekatan dengan Parit Buntar ialah Nibong Tebal, dan di satu lokasi iaitu di Ampang Jajar, Nibong Tebal ialah tempat pelepasan

    Read more
  • Dua Blogger Sarawak Mencipta Sejarah

    Dua Blogger Sarawak Mencipta Sejarah…Sejujurnya inilah pertemuan pertama mrhanafi dengan seorang blogger Sarawak.Dah lama pasang impian untuk duduk mengopi atau mengeteh bersama orang yang sama minat dalam dunia blogging.Alhamdullilah tercapai hajat dengan izin Allah SWT untuk mencipta satu sejarah peribadi. Beberapa hari sebelum itu mrhanafi sudah mula mencari siapa sebenarnya Bro Ishak Hasimi yang merupakan

    Read more
  • Raya252BHai252BBlogger
    Blogger Raya 2016 Sajian d-Hidang

    Agak-agak kalau aku update pasal sambutan Hari Raya, aci lagi tak? Hahahhahaha. Bertabahlah walaupun dah sebulan dah raya, aku baru nak up cerita pasal sambutan Hari Raya 2015 yang dianjurkan oleh HaiBlogger. Tahun lepas aku dah pernah join Sambutan Hari Raya anjuran HaiBlogger jugak tapi dekat TuDia Char Kieu Teow. Tahun ni sambutan Hari Raya

    Read more
  • Cara Semak Bil Elektrik TNB Secara Online

    Cara semak bil elektrik TNB secara online. Mungkin ramai lagi yang belum tahu, bahawa bil elektrik TNB kediaman dan juga premis boleh disemak menerusi myTNB secara online. Perkhidmatan ini adalah percuma, dan anda boleh akses ke akaun bil elektrik anda dengan mudah, di mana sahaja anda berada, asalkan anda ada akses internet. Anda boleh buat

    Read more
  • WhatsApp252BImage252B2016-08-14252Bat252B9.03.03252BPM
    Permata Sunti Feminine Wash Selamat Dan Berkesan

    Jadi orang perempuan ni, banyak perkara yang kita kena jaga. Dari segi luaran macam penampilan, pakaian, perwatakan sampailah ke dalaman macam kebersihan badan, bau badan dan bagi aku yang paling penting sekali adalah penjagaan Miss V (vagina). Penjagaan Miss V ni bukan setakat penggunaan pantyliner atau pakaian dalam yang selesa, tapi kena pandai memilih produk

    Read more
  • missing_flight_malaysia_airlines_boeing_777_ftr
    Malaysia Airlines (MAS) Menawarkan Tambang Penerbangan Serendah RM999 Sehala Ke London

    Bermula tengah malam tadi, Malaysia Airlines (MAS) telah menawarkan penerbangan serendah RM999 sehala bagi kelas ekonomi. Tawaran tersebut bermula pada 23 Ogos 2016 hingga tengah malam (25 Ogos 2016). Tawaran ini didatangkan tanpa caj tersembunyi, makanan percuma, peruntukan bagasi seberat 30kg dan tiada caj tambahan bagi bayaran kad kredit. [WAJIB BACA] : 5 TEMPAT MENARIK

    Read more
  • Contoh-gambar-kawasan-suis-relay-Proton-Saga
    Enjin Kereta Proton Saga BLM Tiba Tiba Berasap

    Kisahnya bermula begini, ketika rehat rehat santai dalam kereta sambil buka aircond, tiba tiba suhu sejuk aircond kereta saya blm saya berubah. Mula mula sejuk dan kemudian hilang sejuk. Kipas blower aircond berpusing tetapi tidak sejuk. Cuba matikan engin dan buka semula. Aircond sejuk kembali tetapi beberapa minit kemudian tidak sejuk. Itulah dia tanda tanda

    Read more
  • Risiko pelaburan emas

    Risiko Pelaburan Emas Sebelum ni hamba ada publish satu post berkaitan dengan strategi dan teknik mengumpul emas, tapi kali ni hamba nak sentuh pula berkaitan dengan risiko pelaburan emas. Semua pelaburan di dunia ini pasti ada risiko untuk mengalami kerugian. Namun risiko kerugian itu boleh diminimakan dengan ilmu atau pengetahuan tentang sesuatu pelaburan tersebut. Ramai dealer-dealer…

    Read more
  • 13658344_150744161991877_2052916163_n
    Pendarahan Selepas Hemodialisis

    Kadangkala emosi dengan diri sendiri. Dulu tubuh aku normal, walaupun perut bertebuk sana sini, tapi takdela kelihatan sangat in fact sebab dalam baju kan? Bila tangan aku jadi macam ni, ada jugak doktor sindir-sindir aku, — “Dia nak suruh awak pakai pakaian tertutup laa tu..” .. Adakala aku nak je maki doktor ni, dia sedang

    Read more
  • Spesifikasi-Harga-Proton-Persona-2016-1.6
    PROTON PERSONA BARU MEMENUHI CITARASA ORANG MUDA

    PROTON PERSONA BARU MEMENUHI CITARASA ORANG MUDA. Proton dah keluar model baru untuk proton persona katanya. Dulu masa kerja dengan proton Dealer tak pulak aku rasa nak update kereta2 proton baru ni. Malah aku jarang ambil tahu pun pasal kereta sebab aku kerja bahagian admin so aku cuma tahu kerja aku je. Pasal spec kereta

    Read more